BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

atuk kembali ke rahmatullah :(

patot la dua tiga hari nie tak sedap hati . makan tak lalu  , tido tak lena  , gelisah semacam ja . rupanya ada benda tak baik nak jadi . kenapa saat-2 mcm nie semua tu terjadi . baru tadi dalam keta mama nak cakap berita sedih . aku tak sangka mama nak cakap atuk dah tada , memang aku stuck btl time tu . sebab aku baru cerita kat atuk yg aku masok U . tapi betul la sangkaan aku masa raya itu hari . masa aku salam dengan atuk , atuk lain macam . macam hari tu pertemuan yg terakhir . rinduunnya kat atuk . kenapa tahun nie amat menyedihkan . dah tiga org ahli keluarga ku sudah pergi mengahadap Ilahi . aku tak salahkan takdir . mungkin semua ni ada hikmah nya . aku hanya mampu utk berdoa dan bersabar  . Ya Allah . tempatkanlah abah , atuk dan ahli keluargaku yg telah menghadap Mu di tmpatkan di kalangan orang beriman . aminn .

0 comments: